اطلاعات مد روز دنیا

من علاقه مند به مد و فشن هستم و اطلاعات این حوزه را در وبلاگ قرار میدهم

اطلاعات مد روز دنیا

من علاقه مند به مد و فشن هستم و اطلاعات این حوزه را در وبلاگ قرار میدهم

  • ۰
  • ۰

در این بخش از دنیای مد مجله آرگا انواع مدل مو مردانه برای افراد میانسال با جدیدترین متدهای کوتاهی موی روز دنیا را مشاهده خواهید کرد که امیدواریم این مدل ها مورد توجه تان قرار بگیرند.

یکی از تاثیرگذارترین موارد روی زیبایی و جذابیت آقایان مدل موی مردانه است. مدل مو مردانه برای افراد میانسال و مدل موی مردانه برای افراد جوان در انواع مدل کوتاهی موی متنوع موجود هستند بنابراین بهتر است شما با توجه به فرم صورت و سن و سال و سایر ویژگی های ظاهری تان مدل موی شیک و مناسبی را برای کوتاه کردن موهای خود انتخاب نمایید تا زیبا و جذاب تر از همیشه به نظر برسید. 

انتخاب مدل موی مردانه برای آقایان میانسال کار نسبتا دشواری است و بهتر است آقایان میانسال مدل کوتاهی موی خود را از بین مدل هایی انتخاب نمایند که با شخصیت و سن آن ها مطابقت و همخوانی بیشتری دارند.

مدل مو مردانه


آقایان میانسال مدل موی خود را می توانند از بین مدل موهای کوتاه مردانه و مدل موهای بلند مردانه انتخاب نمایند که هر یک از این مدل موها اگر بدرستی انتخاب شوند تغییرات مثبتی را در ظاهر ایجاد می کنند. در ادامه توجه شما را به چند مدل موی مردانه برای افراد میانسال جلب می کنیم که امیدواریم از مشاهده این مدل ها نهایت لذت را ببرید.
انواع مدل مو مردانه برای افراد میانسال

مدل موی کوتاه مردانه

مدل مو مردانه کوتاه و بلند برای افراد میانسال

مدل موهای کوتاه مردانه علاوه بر جذابیت خاصی که دارند برای افراد با فرم صورت مختلف مناسب هستند و علاوه بر این مدل موهای کوتاه نیاز به رسیدگی کمتری دارند بنابراین این مدل موها برای آقایان میانسال انتخابی مناسب محسوب می شوند و اگر شما تمایل دارید ظاهر و مدل موهایتان مرتب و آراسته به نظر برسد بهتر است مدل موی کوتاه مردانه را برای کوتاه کردن موهای خود انتخاب کنید همچنین شما می توانید برای داشتن چهره ای مردانه و جذاب از این مدل کوتاهی موها به همراه ته ریش استفاده نمایید.
مدل موهای بلند یکی دیگر از انواع مدل کوتاهی موی مردانه هستند که آقایان میانسال از این مدل کوتاهی موها به ندرت استفاده می کنند. مدل موی بلند مردانه زیبایی و جذابیت خاص خودش را دارد و اگر موهای شما پرپشت و زیبا است بهتر است موهایتان را بلند نگه دارید تا ظاهر و چهره تان متفاوت تر به نظر برسد.

مدل موی مردان میانسال

مدل مو مردانه ساده

مدل موی مردانه کوتاه

مدل موی شیک و زیبا مردانه

  • ۹۷/۰۸/۱۳
  • رضا اعتمادی نیا

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی