اطلاعات مد روز دنیا

من علاقه مند به مد و فشن هستم و اطلاعات این حوزه را در وبلاگ قرار میدهم

اطلاعات مد روز دنیا

من علاقه مند به مد و فشن هستم و اطلاعات این حوزه را در وبلاگ قرار میدهم

  • ۰
  • ۰

افزایش نصب تضمینی اپلیکیشن به این معنا می باشد که تعداد کاربران یک اپلیکیشن موبایل را افزایش داده و تعداد نصب فعال آن برنامه را بالا ببریم. وقتی نصب یک اپ افزایش می‌یابد سبب انگیزه سازی و جلب اعتماد سایر کاربران شده و آنان را ترغیب به نصب می‌نماید و در این صورت افزایش نصب اپلیکیشن شما رو به رشد خواهد بود. در نگاه کلی می‌توان گفت افزایش تعداد نصب اپلیکیشن با چاشنی کیفیت سبب افزایش تعداد کاربران می‌شود و رتبه اپلیکیشن را در هنگام جستجو افزایش می‌دهد.

 

شما ممکن است که بهترین برنامه و اپلیکیشن موبایل را طراحی و ایجاد کرده اید، اما به دلیل دیده نشدن و تلاش کم در تبلیغات و بازاریابی این همه تلاش هدر می رود و کم کم اپلیکیشنتان بی کاربرد و بدون نصب می شود.

 

 

 

در ادامه با توضیح نحوه انجام افزایش نصب تضمینی اپلیکیشن خواهیم پرداخت :

نحوه انجام افزایش نصب تضمینی اپلیکیشن به این صورت است که وقتی داده‌های تلفن همراه یک شخص روشن باشد اپ موردنظر شما به‌صورت خودکار دانلود می‌شود و پس از دانلود، صفحه نصب و گزینه‌های بله و خیر پیش روی کاربر قرار می‌گیرد و آن شخص تصمیم به نصب یا رد نصب برنامه خواهد گرفت.

عواملی که بر تعداد نصب‌ تضمینی اپلیکیشن تاثیر‌گذار است :

 

  • نام و لوگوی اپلیکیشن
  • دسترسی ها
  • موضوع اپلیکیشن
  • حجم اپلیکیشن

دسترسی های لازم برای افزایش تعداد نصب اپلیکیشن

هرچه میزان دسترسی‌های موردنیاز یک اپلیکیشن مثل (دسترسی به مخاطبین و تماس‌ها، دسترسی به پیام، دسترسی به دوربین و…) کمتر باشد احتمال نصب آن افزایش می‌یابد و احتمال لغو نصب آن توسط کاربر کاهش می‌یابد.

نام و لوگوی اپلیکیشن

همان‌گونه که اشاره کردیم اولین صفحه‌ای که پیش روی کاربر قرار می‌گیرد صفحه نصب است و از آنجاکه در هنگام نصب نام و لوگوی برنامه برای کاربران قابل‌مشاهده است پس انتخاب نام و لوگوی مناسب و جذاب می‌تواند تأثیر بسزایی بر نصب بگذارد.

موضوع اپلیکیشن

انتخاب موضوع اپلیکیشن نیز بسیار مهم و کلیدی است و باید موضوعی انتخاب شود که جذاب و البته عام‌ پسند باشد.

حجم اپلیکیشن

ازآنجاکه معمولاً طبق تجربه حاصله هرچه حجم یک اپ کمتر باشد کاربر رغبت بیشتری برای نصب برنامه و نگهداشتن آن دارد پس طبیعتاً یکی دیگر از علل تأثیرگذار بر نصب را می‌توان حجم اپلیکیشن به شمار آورد.

مزایای نصب تضمینی اپلیکیشن

  • کمک به افزایش نصب برنامه‌ها و افزایش تعداد کاربران
  • بازدهی بالا
  • قیمت مناسب نسبت به بازدهی
  • افزایش سرعت تعداد نصب
  • اعتبار‌بخشی به برنامه
تعرفه نصب تضمینی اپلیکیشن
تعرفه نصب تضمینی اپلیکیشن

تعرفه نصب تضمینی اپلیکیشن

یک سوال خیلی پر تکرار این می باشد که برای افزایش نصب تضمینی اپلیکیشن چه تعرفه ای وجود دارد ! آیا در همه شرکتها تعرفه ها یکسان می باشد یا فرق دارد ؟ و پاسخ آن این می باشد که بله متفاوت می باشد . هر شرکتی برای افزایش نصب تضمینی اپلیکشین تعرفه متفاوتی دارد . با توجه به کیفیت ارسال ، مقدار ارسال ، زمانبندنی انجام کار و همچنین دیتای موجود می تواند قیمت متفاوتی بدهد و از همه مهمتر شرکت هایی که با مشتریان بزرگ و برندها کار کردند تعرفه نصب تضمینی اپلیکیشن آنها متفاوت می باشد .

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی