اطلاعات مد روز دنیا

من علاقه مند به مد و فشن هستم و اطلاعات این حوزه را در وبلاگ قرار میدهم

اطلاعات مد روز دنیا

من علاقه مند به مد و فشن هستم و اطلاعات این حوزه را در وبلاگ قرار میدهم

  • ۰
  • ۰

خب بزارید بدون مقدمه و حرف های اضافه بریم سراغ اصل ماجرا ! شما اینجا هستید تا بتونید کسب و کار سنتی خودتون رو آنلاین کنید و بتونید خوب بفروشید ، و من توی این صفحه می خوام صفر تا صد راه اندازی فروشگاه اینترنتی ، یا همون راه اندازی کسب و کار اینترنتی رو به شما یاد بدم .

ولی ازت چند تا خواهش دارم ، اول اینکه با دقت حواست به نکاتی که می گم باشه ، چون من بیش از 400 وب سایت فروشگاهی طراحی کردم ، سایت های بزرگی که همین الان دارند میلیونی می فروشند . و خودم با تمام وجودم نکاتی که میگم رو لمس کردم . آماده ای … ؟

 

 

در این مقاله به صورت کامل بهت یاد میدم که چطوری با راه اندازی فروشگاه اینترنتی بتونی کسب درآمد کنی .

 

ازت می خوام به من اطمینان کنی و با من پیش بیای ، تا بهت یاد بدم چطوری کسب و کارت رو آنلاین کنی

رضا اعتمادی نیامتخصص کار آفرین اینترنتی

تعیین استراتژی

خب بریم سراغ اصل ماجرا و اون هم اینه که اگر بخوای فروشگاه اینترنتی راه اندازی کنید و ازش کسب درآمد کنید باید یک برنامه منظم داشته باشی یا بهتر بگم یک استراتژی باید داشته باشید . (اصطلاحاً باید بدونی می خوای چیکار کنی )

شما یک سفر شمال هم که می خواین برید از قبلش برنامه ریزی می کنید که چه زمانی حرکت کنید ، با چه کسایی برید ، توی مسیر کجاها توقف کنید و چه زمانی مقصد باشید ، در مقصد چه مدت بمونید و چه زمانی در خانه خودتان باشید . پس چطوریه که نمی خواین برای کسب و کارتان برنامه ریزی کنید .

 

راه اندازی فروشگاه اینترنتی

 

  • ۹۸/۱۰/۰۹
  • رضا اعتمادی نیا

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی