اطلاعات مد روز دنیا

من علاقه مند به مد و فشن هستم و اطلاعات این حوزه را در وبلاگ قرار میدهم

اطلاعات مد روز دنیا

من علاقه مند به مد و فشن هستم و اطلاعات این حوزه را در وبلاگ قرار میدهم

  • ۰
  • ۰

ویدیو مارکتینگ

اگر دارید برای بیزنس خودتون تولید محتوا می کنید ولی از این موضوعی که الان می خوام درباره اش صحبت کنم اطلاعی ندارید بدونید در کمین خطر مرگ قرار دارید . موضوع چیه ! اون هم تولید ویدیو برای کسب و کارتونه که ما بهش میگیم ویدیو مارکتینگ !

  • الان 75% مردم هر روز مشغول دیدن ویدیو هستند
  • در روز بیش از 100 میلیون بار داره بازدید ویدیو انجام میشه
  • 20% مصرف اینترنت ایران در روز داره صرف دیدن ویدیو در آپارات میشه
  • ۹۸/۰۸/۱۸
  • رضا اعتمادی نیا

ویدیو مارکتینگ

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی