اطلاعات مد روز دنیا

من علاقه مند به مد و فشن هستم و اطلاعات این حوزه را در وبلاگ قرار میدهم

اطلاعات مد روز دنیا

من علاقه مند به مد و فشن هستم و اطلاعات این حوزه را در وبلاگ قرار میدهم

  • ۰
  • ۰

بیش از ۷۰ تصویر انواع جذاب ترین مدل مانتو عید ۹۷

یکی از چیزهایی که خانم ها عموما برای نوروز عید تهیه می کنند و البته بسیار هم برایشان مهم است که خاص و زیبا باشد مانتو بوده و البته انتخاب این روپوش ممکن است بر اساس سلیقه و سنت هایی محلی و شهری متفاوت باشد . برخی ترجیح می دهند از مدل مانتو جدید و متفاوت استفاده کنند برخی دیگر هم علاقه دارند از پارچه های سنتی بهره ببرند.

تصویر مانتو گلدار مدل مانتو عید 97

بیشتر بخوانید : تصاویری از جدیدترین های مدل مانتو بلند مجلسی

انتخاب مانتو برای خانم ها از جایگاه ویژه ای برخوردار است و البته در دنیای مد و فشن که هر روز هم رو به گسترش و پیشرفت است انتخاب ها بسیار راحتتر و البته تخصصی تر شده است . در این مطلب برخی مدل های خاص و زیبا را به شما معرفی می کنیم تا برای عید ۹۷ انتخاب بهتر و راحتتری داشته باشید .

حتما بخوانید : ۶۰ مدل مانتو تابستانی ؛ مناسب برای خانم های خوش لباس در تابستان

مانتو ها بسیار جذاب و شیک برای عید 97

مدل مانتو عید ۹۷ بهاره با طرح دو تکه

این نوع مانتو ها بسیار جذاب و شیک بوده و طرفداران زیادی دارد به دلیل اینکه این الگوها به صورت کاملا تخصصی و طرح بندی شده تهیه می شوند و اغلب در تعداد کم تولید می گردند باید به صورت سفارشی دوخته شده و انتخاب نوع پارچه و طراحی مورد استفاده هم می تواند کاملا خاص و سلیقه ای باشد . این الگوها از پارچه های زیر و رو تشکیل شده اند و نوع پارچه و جنس آنها می تواند در هر کدام متفاوت و البته در یک تم باشد .

مدل مانتو عید 97 مدل دوتیکه

مدل مانتو

مطلب مرتبط : ۲۰ مدل مانتو سحر قریشی ؛ هنرپیشه خوش پوش سینمای ایران

مدل مانتو عید ۹۷ ،دو تکه می تواند برای همه فصول و آب و هوایی طراحی شود و در عید و بهار اغلب آنها را از پارجه های حریر و نخی و خنک دوخته و سعی می کنند تمی از بهار و جذابیت شکوفه های نوروزی هم در آن مشهود باشد . با پوشیدن این مدل ها عطر بهار نارنج و شکوفه های پرتقال را در اعماق وجود خود حس خواهید کرد و همانند ستاره ها در جمع خواهید درخشید این نوع الگوها انتخاب بسیار مناسبی برای عید ۹۷ هستند تا شما را بیشتر از انچه هستید زیبا و فریبنده نشان دهند ، فقط باید دقت داشته باشید از رنگهای شاد و مناسب با این فصل استفاده نمایید .

مدل مانتو عید 97

مدل مانتو های حریر بهاره و کار شده

اگر برای شما قرار است در عید ۹۷ یک اتفاق خاص بیفتد و بهترین رویداد زندگی شما در عید ۹۷ رقم بخورد ما به شما مدل مانتو جدید حریر و گلدار را پیشنهاد می کنیم . پارچه های حریر خودشان به خودی خود هیجان انگیز و متفاوت هستند و  زیبایی بیشتر این نمونه ها در طراحی و جنس  لطیف و زیبا و در عین حال رنگهای شاد و هیجان انگیز آن است.این مدل مانتو برای عید ۹۷ برای فصل بهار و فضای شیرین آن بسیار مناسب بوده و شما را خاص و منحصر به فرد خواهند کرد .

نمونه مانتو گلدار حریر

(تصویری از مدل مانتو عید ۹۷ به رنگ سفید با گهای کارشده از حریر روی استین و انتهای مانتو )

گلهای رو آستین مانتو

(گلهای سفید رنگ رو آستین مدل مانتو عید ۹۷)

تمام مانتو از گلهای برجسته

(تصویر فوق ،مدل مانتو عید ۹۷ که تمام پارچه و گل برجسته است )

مدل مانتو

( ترکیب رنگی طوسی (رنگ خنثی ) و سفید برای مدل مانتو عید ۹۷ پیشنهاد جذابی است )

مدل مانتو های بهاره

استفاده از جنس حریر برای مدل مانتو عید ۹۷ یک انتخاب هوشمندانه و در عین حال شیک و زیباست . بهار و حریر هر دو از نوعی لطافت و آرامش خاص برخوردار هستند.

(طرحی شاد برای مدل مانتو عید ۹۷)

این مدل مانتو در طرح های مختلف دو تکه و کار شده با گل های سفید و صورتی در اطراف آستین در تصویر سمت چپ و در همه بالا تنه در سمت راست  و به صورت جلو باز و یا جلو بسته دوخته می شوند و بسیار هم مورد توجه خانم های شیک پوش هستند . نکته ای که در انتخاب این مدل مانتو ها باید به آن توجه نمایید بلندی یا کوتاهی انها بوده که با توجه به اندازه قد خود می توانید مدل های بلند تر یا کوتاهتر را در نظر گرفته و با توجه به سلیقه رنگهای سفید یا صورتی را برای بهار بپوشید.

مدل مانتو های سفید صورتی بهاره

مدل مانتو جدید به رنگ سفید و صورتی

( در این مدل مانتو عید ۹۷ قد بند تر به نظر بیایید ! )

انتخاب رنگ سفید و صورتی به صورت توام در طراحی و دوخت مدل مانتو عید ۹۷ بسیار هوشمندانه است بهار سرشار از رنگ و زیبایی بوده و غالب رنگهای موجود در این فصل عاشقانه ها ، شکوفه های سفید و صورتی هستند و پوشیدن لباس و مانتوهایی با این رنگها و تم ها می تواند شما را بسیار جذاب و زیبا نشان دهد .

مدل مانتو عید 97 صورتی کم رنگ

رنگها و تم ها

مانتو ها در زیباترین شکل ممکن

سارافونی آستین کوتاه و خنک از حریرو کت بلند

طراحی این مانتو ها در زیباترین شکل ممکن صورت گرفته است ، سارافونی آستین کوتاه و خنک از حریرو کت بلند از جنس حریر همه انچه را که شما از زیبایی و لطافت می خواهید در اختیارتان می گذارد .

یک انتخاب کلاسیک و مدرن

البته در مورد این نوع مدل مانتو ها می توان طرح ها و رنگهای دیگری هم در نظر گرفت ترکیب سفید و آبی یک انتخاب کلاسیک و مدرن و در عین حال سرشار از سادگی و زیبایی است بدون هیچگونه چیز اضافه ای. حس بهار را در آرامش حریر و رنگهای انتخابی می توانید حس کنید این مدل مانتو عید ۹۷ برای خانم هایی پیشنهاد می شود که عاشق سادگی بوده و هر طرح اضافه ای را روی لباس نمی پسندند . یک سارافون حریر آبی بلند به همراه کت کوتاه تا زیر زانو ترکیب ساده بهاری و شیکی خواهد بود . مناسب عید خودش به خودی خود جذابیت های زیادی دارد و شما با انتخاب های خاص می توانید ان را هیجان انگیز تر و به یاد ماندنی تر نمایید.


  • ۹۷/۰۶/۰۲
  • رضا اعتمادی نیا

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی